Příběh hry Parliament of Knives, zasezené do světa World of Darkness, se odehrává v kanadském hlavním městě Ottawa. Odstartuje jej krajně podezřelé zmizení prince Arundela, i když se jeho nejbližší podřízení tuto situaci snaží ututlat. Situace ve městě je velmi napjatá mimo jiné kvůli některým politickým krokům, které Princ v poslední době učinil - např. vyjednávání s klanem Banu Haquim, odchodem klanu Tremere či kvůli třenicím s Anarchy.
Protagonistou (jméno, pohlaví, sexuální orientace jsou plně volitelné, na výběr je jeden ze tří klanů - Toreador, Ventrue, Nosferatu) se stává několik desítek let starý upír, který slouží osobě, která pátrání po princi z pozice své funkce Senešala vyšetřuje. Nechybí romance, vlastní ghoul a samozřejmě ani statistiky postavy či procentuálně vyjádřené vztahy mezi postavami, které hráčem ovládaný upír potkává. Délka hry je uváděná na 600 000 znaků a jedná se v pořadí o třetí spolupráci Choice of Games s White Wolf/Paradoxem.
Hru jsem si sice koupil hned po vydání, ale nějak jsem se k ní nedostal a i po nedávném rozehrání jsem se do ní musel během prvních kapitol celkem nutit. Ale s přibývajícími (herními) nocemi jsem se do příběhu docela ponořil. Tohle není úplně akční kousek, spíš opravdu politikaření, přemýšlení, kterou informaci které postavě sdělíte a kterou si necháte pro sebe, komu budete věrní a koho hodíte přes palubu. Má to něco do sebe, zápletka je místy celkem komplikovaná a některé momenty jsou opravdu epické. Líbilo se mi víc, než Vampire: The Masquerade — Out for Blood . Uvidíme, co před pár dny vydaný Sins of the Sires.